Yesidil https://imgyukle.com/i/IEAzAb https://imgyukle.com/i/IEAptI Bu ilk önce bacağında aşı yapılan yerde oldu acaba dedim aşıdan falan mı ki hatta doktora gitmiştik o da egzama olabilir ama önemli bişey değil o geçer dedi. Ama şimdi bi kaç yerinde daha çıktı. Bu pul pul dökülüyo gibi diğer çıkanlarda sadece beyazlık gibi var. Korkuyorum ne olabilirki yine sıra aldım götürcem de aynı durumla karşılaşanlar yardımcı olursa sevinirim. Başka bişey olmasından da korkuyorum
Melek232020 Yesidil Alerji olabilir bebeğinizde alerji doktora göstermenizde fayda var. Benimde bebeğimin yüzünde vardı isilik dedi çoğu hep bulunurdu yüzünde alerji diyetimden sonra hepsi geçti. Birde doktorum linola baby Face kremini önermişti bana geçtiği için ihtiyacım kalmadı çok şükür ama siz yinede bir doktora danışın. Saydıklarınız büyük oranda alerji belirtisi gibi geldi bana umarım değildir 🤲🏻
Azrakusum Yesidil canım geçenlerde aynısı benim kızımda da oldu tanıdığımız bi dermatologa fotosunu attım kuru egzama dedi sürekli nemlendirmem gerektiğini söyledi ve krem verdi geçmezse kullanmam için.Bende hemen aldım kullandım 1 günde geçirdi. Sürekli takip ediyorum alerjiden şüpheleniyorum bende açıkçası
Elam34 Yesidil aynisi kizimin kollarinda be bacaklarinda oldu atopik dermatit dedi doktorumuz kortizonlu bi krem verdi ama cok surmek istemedim acikcasi her banyo sonrasi zeytinyağı suruyorum simdi de sebamed bebek losyonu aldim onu kullanıyorum azaltiyor
Yesidil Ayseylul16 yaa banyodan sonra yağlıyorum vücudunu. Egzama dimi başka bişey yapmak gerekir mi?
Ayseylul16 Yesidil Banyodan sonra sadece zeytinyağı ile nemlendirin cildini bebek yağları ile değil,birde banyo yaptırdıktan sonra vücudunun her yerini güzelce kurulayın kulak arkalarına kadar ,cildinide gün içerisinde sürekli nemlendirin
Yesidil Melek232020 bugün doktora gösterdim ama önemli bişey olmadığnı ama yine de gözlemlemem gerektiğini söyledi. Yağladıkça baya azaldı gibi umarım alerji falan değildir
Melek232020 Yesidil Bende dört doktora gitmiştim hiçbiri anlamamıştı canım😔sen bebeğinde çok kıvranma karnından guruldama sesleri altına yaparken zorluk çekme gürültülü mukuslu kaka görürsen takipte ol alerji çok fazla yıpratıyor çünkü bebeklerimizi
Yesidil Melek232020 bunlara daha da dikkat edicem çok teşekkür ederim. Eğer bu şikaywtler olursa tekrar götürürüm. Dediğiniz gibi pek önemsemiyorlar ya da öennli bişy olarak görmüyo doktorlar başta böyle şeyleri aman size de çok geçmiş olsun
Yesidil Azrakusum yaa nedir kremin adı acaba bende hep yaplıyorum gün içinde. Yağladıkça sanki geçiyor gibi ama krem daha etkiliyse kesinlikle alırım
Tosbiginannesiii Evet canim egzama surekli nemlendirici sür banyo esnasinda şampuan köpük vs. Degdirmemeye calis daha cok artiriyor
Yesidil Tosbiginannesiii yaa bunu bilmiyordum ama nasıl değdirmiycrm ki muhakkak geliyor şampuan tabi daha dikkat ederim de
Tosbiginannesiii Ben haftada 2 kez maksimum kopukluyorum bebegimi onun disinda duru suyla yikiyorum kopuklerkende egzamali yerini es geciyorum su döküyorum sadece