130520 bukiibukii aynen bende simdi baktim alsammi aktardan mi alsam bilemedim.. hemopropin kremi alicakmisiniz acaba sadece kantoronu mu kullancaksiniz
Bernaaazynp bukiibukii sanırım sırf buyüzden kolonoskopi bile yaptırdım bişey çıkmadı çatlaktan başka . Çatlak bukadar kaşıntı yapar mı ya. Bazen çok bunalıyorum. Allahım şifa versin olanlara .
tugceo92 bukiibukii bebeğimde var catlak. Malesef kolay ve hemen gecen birsey degil. Çocuk cerrahı bize constipass diye bir toz ve proctolog krem vermisti bize. Araştırabilirsiniz bunlar da bir nebze rahatlatiyor. Çok geçmiş olsun
bukiibukii 130520 mevcut kremlerle bi denicem baktım olmuyor onu da alırım ne kullancağımı şaşırdım artık
bukiibukii Husra123 Husra123 sadece eliyle bakıyor, çatlağı görünce zaten canın acımasın ilaçları kullan 10gün sonra tekrar gel demişti ama ben gitmedim