Oğlum beş aylık olacak. İlk zamanlar çok gazı var diye portatif bir beşik aldık hep onda uyudu. Ama çok alıştı. Sadece onda uyuyor hiç bir yere gidemez oldum. Uykusu geldimi ağlıyor deli gibi ne ayağımda ne kucağımda hiç bir şekilde uyumuyor
Beşiksiz. Sekiz gibi uyur bugün ayağımda sallayayım alışsın dedim dokuzdan beri ayağımda sallıyorum yok uyumuyor. Beşiğe koydum iki salladım uyudu. Napcam böyle bilmiyorum. Kızlar bi fikir akıl verin lütfen 😢🥰