Ikrazumra19 öncelikle sakin olun, yirtilma ihtimali düşük bi ihtimal ama oldu ki basiniza geldi Allahtandir. Bi tanidigim hem hap ile hem esi korunuyordu yine de hamile kaldi, olacagi varsa oluyo maalesef. Doktorunuza soyleyin hap versin her gun icin ihtimalleri düşürün yada tuplerinizi baglatin madem istemiyorsunuz ama bunun günah olduğunu duymustum ne kadar dogru bilemem yinede demek istedim.