calikusu evet gercekten pahalı , biz 6 sene ugrastik yavrumuza kavusalim diye o yuzden dedik asilarini tam olarak vurduralim elimizden geleni yaptik ama suan maalesef devam edemicez kimisi 1 yasindan sonra yaptırıyormuş doktora anlattim durumu ne kadar erken yaptirsaniz o kadar iyi ama 1 yasindan sonra da yapabiliriz dedi nasip artik