-PembePanterMom ben bir ay yaptım bunu , emzirdiğim için rejim yapamıyordum, tabi öküz gibi yemedim:) önce hiç bi işe yaramıyor diye düşündüm ama sonra bir ayın sonunda 2 kilo gitti:) sonra biraz yürüyüşte yaptım öyle koşu değil bebekle beraber iki ayda felan 5 kilo gitti.bi ara bıraktım şimdi yeniden başladım.bıraktığımda kiloları geri almadım.ama dedimya öküz gibi de yemiceksin :) birde gün içinde yinw kahve içerseniz içine hindistan çevizi yağı bir kaşık atarsanız o da yağ yakımına yardımcı olur. 8 aylık anneyim sezeryanla doğum yaptım 30 kilo almıştım rejimsiz bu şekilde 20 kilo verdim.( on kilosu ilk 40 günde ödemden gitti yanıtlma olmasın , orda da hoşaf komposto içtim bol bol )