Kızlar kuzu kıyma aldım dondurucuya attım direk porsiyonlamadan. Hepsini bi anda pişirip porsiyonluk dondurucuya atıp kullanırım çorbalarına dedim ama sonradan baktım ki hep çiğden porsiyonlayıp dolaba atmışlar ben pişirip atsam sorun olur mu acaba çünkü çözdürdükten sonra bir daha çiğden atamam dolaba