BaharAk Kızlar ya mama da karar veremiyorum kullananlar yardımcı olabilir mi lütfen kilosu da çok az kilo aldıran olursa daha iyi olur 🥰
Elisaaam BaharAk aptamil şeker içeriyor ve kabızlık çok yapıyor hiçbir çeşidi benek için sağlıklı gelmiyor bana sma optipro veya hipp organik bence
Alprn4 BaharAk sma ve evolvia kullandım çocuğun damak zevkine göte değişir ikisinden de memnun kaldım evolvia devam ediyorum
Deletedmom5284 BaharAk ben evolvia nutripro plus kullandım memnunum.. prosyneo denemedim ama denemek istiyoruz
Seralp1 BaharAk doğduğundan beri evolvia kullanıyoruz tatlım çok memnunum gaz yapmıyo ve şükür ayından önde boy kilo olarak
BaharAk Ben de doğduğundan beri sma kullanıyorum ama doktor bu ikisini önerdi ondan karar veremiyorum
Deletedmom5284 BaharAk Bilmiyorum canım yeni çıkmış sanırım kimse kullanmamıştı doktorumuza sorduk deneyebilirsiniz dedi memnun kaldık