mirayybebek kızlar sezeryanla doğum yaprım 3ay önce adetimi oldum gecen ay bu ay 6gün gecti korku düştü içime böyle olanlar oldumu
-Sunshine- mirayybebek Doğum sonrası 1 seneye kadar gecikme olabiliyor ben 15 güne kadar geciktiğim olmuştu ama korunmuyorsanız hamile olma ihtimaliniz de var
Ssultannn mirayybebek canım benimde 6 buçuk ay oldu doğum yapalı bu ay bir hafta gecikti ama oldum bende korkmuştum düzensizlik olabiliyormuş emzirmediğim halde
ehlenmomyy mirayybebek ben 5 gun geciktm test yaptm once silik cikti simdi hicbirsey yok normalmi anlayan varmi
-Sunshine- mirayybebek Anladım canım bizde de eşim korunuyor her ay gecikincebi sıkıntı basıyor inşallah bu ay adet olunca aylık iğne yaptırıcam. Yine 2 gün geciktim artık ne zaman olursam 🤦♀️