Kızlar benim bebeğim 4 günlük ilk günden beri sürekli uyuyor naparsak napalım uyanmıyor dün de sarılıktan dolayı bir gece hastane de kaldı bugün çıkardım hemşire iki saate bir uyandır ve emzir dedi ama bir türkü uyandıramıyoruz gene burnunu sıkıyoruz topuklarını sıkıyoruz üstünü çıkartıyoruz dudaklarını yanaklarını çenesiyle oynuyoruz ama yok sizin bebekleriniz nasıl uyanıyor neler yapıyorsunuz