GokturkAlp DuyguSentrk Yok canım yalan değil, 15. aydan sonra düzeliyor yavaş yavaş ayrılıyor. Hepimiz bu süreçlerden geçtik. Kimisi daha çabuk ve sakin ayrılıyor, kimi bebek daha yavaş.
Bravewomen -TubAsel- 11 aylik kizimla yapisik yasiyoruz wcye girsem cikana kadar aglar, hic kucagimdan inmek istemez 😀