Brcn20 9 ay önce sezeryan doğum yaptım dediklerine göre emzirdiğim için adet görmüyormuşum ne kadar doğru ne kadar yanlış tecrübeli anneler?
elizinannesi-19 Brcn20 bünyeyle alakalı ve 1 seneye kadar olmaman normal. Ayrıca emziren adet olmuyor diyene selam olsun ✋🏻 Doğumun 2. Ayında adet oldum. Normal doğumdu benim. Ayrıca sezaryen olan arkadaşım 4. Ay da oldu.
Aliveannesiiii Brcn20 evet süt korur derler, ben hemen oldum mesala ablam 2yıl olmamıştı. Kişiden kişiye değişiyor yani.
Karanimom Brcn20 Oğlum 2 ay 1 haftalık, ben de adet olmadım henüz.. Tam bu konuyla ilgili post açacaktım ki siz açmışsınız.
Brcn20 Aliveannesiiii aslında büyük rahatlıkmış adet olmamak ama insan ister istemez merak ediyor neden adet görmediğini :)
Brcn20 Karanimom 9! İşte benim 9 ay oldu 2 sene olmayan varmış aslında doktor muayenesinden bi geçmek lazım yinede diye düşünüyorum 🤔
Karanimom Brcn20 40 günlükken kontrole gittim her şey yolunda dedi dr um, ama sizin ki bayağı uzun olmuş ben de biraz daha bekleyip gitmeyi düşünüyorum.
Brcn20 Karanimom banada emzirdiğim için görmezsin dediler burdada post açıp danışmak istediğim ama herkeste farklılık gösteriyor illaki yinede doktor kontrolü şartmış pandemiden dolayı korkumdan hastaneyede gidemedim açıkcası
Minikpare Brcn20 sezeryan oldm 7 ay önce ve 6 aylıktı birdenbire oluverdi sıkıntı yapma 1 yıla kadar nırmal diyorlar
01_210820 Brcn20 ben 1 ay 27 günlük olduk çü gündür adet görüyorum mu bilmiyorum valla adet kanaması gibi geliyor inş öyledir agrım yok bilemedim emziriyorum bende
Karanimom 01_210820 Taburcu olurken 3 gün sonra bebek ve senin kontrolünüz var dedi. 3. gün bandajım alındı, ultrasonla muayene etti, sorular sordu ağrı vs var mı gibi.. 40ın çıkınca mutlaka gel dedi. Alttan hem elle, hem de ultrasonla yeniden muayene etti.
iki_tospik_annesiii Brcn20 bende sezeryanla 5 ay önce doğum yaptım cnm. Ama şuana kadae hiç adet olmadım. Bebek emzirdiğini için olmuyorsun diyorlar. Kaynanam sütün koruyor ne zmn sütten kesersen o zmn adet olursun diyor.
Brcn20 iki_tospik_annesiii annemde bana dedi ne zaman sütten kestin o zaman olursun ama hemen olandaa varr olmayanda herkeste farklılık gösteriyor