Hanımlar bebeğim 2 ay 20 günlük. Geçen ay 1350 gr aldı 1 ayda. Şimdi tarttım 3 haftada 600 gr almış. Sünnet oldu bu hafta ve atak haftasıydı biraz iştahsızdı ama genel olarak mutluydu. Az olunca kafam takıldı. Sütümü yağlandırıp kilo alması için ne yapabilirim? Yardımınıza ihtiyacım var 🙏🏻😇şimdiden teşekkürler.