minikailemmm Biz aptamil kullandık hipp kullandık sma kullandık bebelac gold kullandık suan normal bebelac içiyoruz peki ya sizler 😊
Ezgi94 minikailemmm Humana .aptamil conformil.bebelac gold ve nutrikonfor .hipp bizde bunları kullandık şuan similac kullanıyoruz ☺️
Tugbadrsn minikailemmm Ooo sen baya değişirmişsin bdn doğduğunda bi 2ay hipp kullandım sonra kokusu pek hpş değildi balık yağı kokuyordu somrasondada fiyatı tavan yaptı 70küsürlere geldi aptamilr geçtik aptamille dewam😀😀😀
minikailemmm Tugbadrsn mecbur canım aptamil kabız yaptı sma gaz hipp kilo aldırmadı bebelac goldu da oglum içmedi 😂
Krsmngl Bebeklerm hipp i neden bıraktınız bendecomok kullanıyorum ama içten içe mamayı değiştiresim var sanki doyurucu değil gibi
Eminos minikailemmm yok canim niye oyle anladiniz ki ihtiyac olsa kullanilir mecbur çocuğumu aç mi birakicam