Daha çok küçük canım benim kızım 3 buçuk aylık hala gaz sancısını çekiyoruz 6 aya kadar bağırsakları düzene giriyormuş eğer şanslı annelersek kiminin 3 ayda kiminin 4 ayda kiminin 6 ay sürüyor canım biraz sabır işi bu iş ben üçüncü çocuğum 10 sene aradan sonra yaptım çok şeyi unutmuşum allahım onun sabrını veriyor canım