Gulsah0408 bizde 8 aylığız ve ağlayarak kaka yapıyor 3-4 gündür bende onunla ağlıyorum ek besinden galiba , lif li gıda tüket fln biraz daha devam ederse doktorumuz gelmemi söyledi makatta yırtık olblr dedi, istersem de şurup kullanmamı söyledi , çok üzücü ya , seni şu süreçte çok iyi anlıyorum cnm ama küçük olduğu için birşey diyemicem sadece doktorunu değiştir, çok uyaran yapıldığı için mi acaba yapmıyor