Yeni anne endişesi :) ateşi yoksa korkmayın doktorum bana hapşurmaların normal olduğunu söyledi Sık sık oluyordu biZim de. Üşüdüğü anlamına gelmezmiş. Uyurken nefes nefese kalması da normalMiş. Nefes alıp almadığını çok kontrol etmişliğim var korkmayın.3 aylık oldu bebeğim hala bazrn düZensiz nefes alıyor gibi geliyor zamanla düzene girecekmiş.