N-nil Bebeğim de çoklu gıda alerjisi var her gün postlarda alerjiden şüphe duyan hatta bi dünya da alerjik bebek var sizce neden
[silindi] N-nil bizde alerjiyle savaşıyoruz. Maalesef kesinlikle hamileyken yediğimiz içtiğimiz organik olmayan sağlıksız yiyeceklerden sebzelerden meyvelerden olduğunu düşünüyorum.
Hunilianne N-nil yedigimiz, içtiğimiz, giydiğimiz hiçbir şey doğal değil, her şey katkılı, ilaçlı hatta mikro plastik dolu..
Cifteanne N-nil bizde de var bizimki genetik diyetteyiz tam 4 aydır Allah bütün bebelere şifa versin inşallah
N-nil [silindi] ben çok dikkat ettim mesela kisin domates salatalık yemedim yazın da köyden yedik hep organik kola bile icmedim ama arada paketli sut içtim son 5 yılda artmış alerji acaba hamile iken aldığımız vitamin hapları mi diye düşünüyorum yarın kontrol var moralim çok bozuk çocuktan kan alıyorlar benimde canımı sanki…😔
Metesmom N-nil Bunu ben de çok merak ediyorum zaman zaman da kendi kendime düşünüyorum. Yediğimiz içtiğimizden olabilir hep katkılı hep hormonlu.
N-nil Metesmom olabilir son 5 yılda artan bir durum dedi doktor .5 yılda artık ne kullanılıyorsa . Ben birde aldığımız ilaçlardan şüphe duyuyorum
[silindi] N-nil bende kanlı bezleri görünce oturup ağlıyorum. Allahtan kesildi ama yine de altını her açtığımda içimde o korku var. Ne kadar organik olduğunu düşünsekte maalesef sandığımız kadar organik değil hiç bir şey
N-nil [silindi] çok zor ya başına gelen biliyor o ilk görüşteki korktu endişe. Allahtan geçici bir durum teselli oluyor ama aylardır resmen acım bizim bide çoklu gıda alerjisi var yoruldu vucudum duygularım artık patlamıyorum millete
strongMom [silindi] sizin neye alerjisiniz var acaba 😔 bide çok mu kan oluyor benim bi nokta kadar fln oldu büyük ihtimalle de paketli gıdalara alerjimiz var diyetteyim bnde
purencleanlove Tamamen doğal olmayan gıdalarla beslenmemiz, aşırı antibiyotik kullanımı olduğunu düşünüyorum. Bizde genetik yatkınlık olmamasına rağmen çıktı çoklu besin alerjisi 🤦🏻♀️
N-nil purencleanlove ben hamilelik boyunca çok dikkat ettim kisin mesela eve ne domates ne salatalık inan sokmadim kasaptan köy tavuğu yedik ne bilim yoğurt kendim yaptım yazın zaten eşimin ailesi köyden yolladı sebze arada paket süt içtim kola paketli gıda da sayılıdır fazla çikolata vs sevmem diyorum yemedim ondan mı bu tepki vucud yabancı madde olarak algılıyor alerji yapıyor dediler
Hohomoromu N-nil hic bir şey eskisi gibi değil her şey hazır her şey paket gıda sebze vs alsak dahi her şey de bir şey var hormon vs her neyse son yıllarda alerji çok arttı eskiden cocuklugumda ya da.kcuukken ailede ya da çevrem de okadr bebek vardı hiç bir zaman duymadım alerji hiç biri mi denk gelmez şimdi 5 çocuktan 2 su alerjik nerdeyse
N-nil Hohomoromu evet çok fazla artık geçen pastaneye gittik adam abla bugün soran 5. Kişisin nedir alerji hayırdır diyor başına gelmeyen ağzı açık aaa sütun alerjisi mi olurmuş diyor
Hohomoromu N-nil eskiden sütü olmayan köylerde falan kadınlar bebeklerine inek sütü verirmiş kayınvalidem eşimiin Abisini inek sütüyle büyütmüş sütü olmadığı için eskiden mama nerde bulacaksin şimdi ki bebelere inek sütü versek patlarlar şişkinlik ten gaz dan sanci dan ne değişti acaba biyolojik sistem bile değişti galiba
eslemsiii N-nil hele “BİR LOKMADAN NE OLCAK YE GÖZ HAKKI BEBEĞEDE VER” diyenler🤦🏻♀️ Şöyle belimde bi silah olcak sıkcam topuğuna sonra bi tane kurşundan ne olacakki dicemmm 🔫 👊🏻😅
purencleanlove Ben de ilk aylar ne kadar pis fast food şey varsa yedim içim onları çekiyordu acaba ondan mı oldu fazla yüklendim de mi diye düşünüyorum ama bence annenin vücudundaki birikmiş toksik şeylerden sadece hamile olunam dönemdeki birikim değil bu diye düşünüyorum
N-nil purencleanlove olabilir canım var bi sebep de işte bilmiyoruz keşke ılaci vs olsa düşünsene bi dert ve çözümü yok . Ben öyle yorgunum öyle doluyum ki .