Benim kızım 14 aylık o aylarda hep böyle sorunları vardı sonra baktık ki diştenmiş ara ara gene yapıyor 2 gün falan üst üste çünkü dişleri devam ediyor o aylarda başlıyor genelde bebekler sebepsiz ağlayıp bağırma lar uykuya direnmeler uyuttuğumda kalkmalar falan hep dişten yani 🤦🏻♀️ ama hafifliyor gerçekten 14 Ay civarlarında yemek yemek falan istemezse zorlamayın kızlar doktor tamamen keser zorlarsan demişti bana