Ruzgarsmomm canim sen sanki benle bebeğimi yazmışsın 🤣biz 9 aylık olduk ve tıpkı senin yazdıklarının aynısını yaşıyorum ,yemek yememesi çok delirtiyor ne yapacağımı bilmiyorum şaşırıyorum artık, hep memede gece de sürekli emmeye kalkar ,dediğin gibi bez giydirirken ayaklarıyla tekme atar🤣vitamin içirsem kaşığıyla beraber yüzüme atar valla aynı beni Ve bebeğimi anlatmışsın sanki 🙈