Kucukanne06 Dişle ilgili en zor işlem ne olabilir sizce sizin en çok zorlandığınız işlem hangisi oldu uyuştuktan sonra hissediliyor mu işlemler teşekkür ederim şimdiden.🌸
Aysem-5 Kucukanne06 çok köklü kanal tedavisi ,çekim ,gömülmüş dış ameliyatı sadece iğne yaparken normal iğne acisi
Kucukanne06 Mom19 ayy en korktuğum aslında iğneden sonra hissedilmiyo diyorlar ama ne kadat doğru bilmiyorum 😖😖
Kucukanne06 VERA19 yaa benimde ihtiyacım var diş temizliğine korktum şimdi 😅 diş taşı falan gibi bir temizlik mi
Vinividiviciii Kucukanne06 Benimkiler gömülüydü ve kist oluşmuştu altında..Allah doktordan razı olsun 10 dakika bile sürmedi dikişsiz halletti 😅Sadece biraz çıkarırken acıdı ama diş ağrısı çekmektense o ağrıtı çekmeyi tercih ederim 😃
Aysem-5 Kucukanne06 evet sadece ilk iğne acisi sadece bu kadar konuşamıyorsun bile zaten o kadar uyuşuk oluyor hiç fark etmezsin iğne batması kadar bile acı olmaz
Mom19 Kucukanne06 Ben bitek iğneyi hisseiyorum ya sonraki yapılan tüm işlemleri hissediyorum 😔😔Dişlerimi yaptırmam lazım da çok tırsıyorum .
Mom19 Kucukanne06 Bilmiyorum ki dozusa fazla yapılıyor yinede her işlemi hissediyorum.Keske tamamen uyutup yapsalar
Kucukanne06 Vinividiviciii evet valla bende öyle diyorum şuan çok ağrıyor mecburum çektiricem de bakalım ne zaman toplarım cesaretimi 😂😂 özele mi gitmiştin geçmiş olsun