Sevgili anneler öncelikle iyi akşamlar .bu ikinci kez ateş ölçer için açtığım post🙈🙈karar veremiyorum okadar çok arastrdimki bence bu arastrmam beni bukadar kararsız kıldı.sizce kulaktan mi yoksa temassız mi?artık karar vermeliyim eşim gunlerdir beni bekliyo almak.icin.valla aslında bu kadar kararsız biri hiç değildim bebek söz konusu olunca herşeyi çok fazla arastirir oldum herkes gibi😚😉😁kullandıginiz ve gerçekten memnun kaldığınız ateş ölcerleri markalarıyla yazar mısınız?💕💕