Pnrmus yok herhangı bır ıslem yapmadım.hepsını de yıkadım çekirdekli olanların çekirdegını cıkardım kafama gore boyutlandırdım ıste kımısını ınce ınce kımısını yarıya bölüp bazılarını da küp küp dograyıp attım.posetlerın havasını aldım.gayet guzel duruyor suan dolapta.kayısı,kara üzüm,yeşil üzüm(üzümleri sadece dallarından koparıp top top paketledim),mor erik,şeftali,nektar,armut,çilek,avakado(ezerek paketledim) bu meyvelerden koydum kışın lezzetsiz ve hormonlu oluyorlar bahçeden gelenlerı koydumkı bebegım kışın yesin