2bebelianne__ sanırım kiraz çekirdekli olandan bahsediyorsunuz inanın hıc faydasını görmedım bır bebek gazlıysa eğer ne yaparsanız yapın o gazı geçmiyor maalesef ilk aylar inanılmaz çektik gazdann suan neredeyse 11 aylık olacağız hala cok gazımız oluyor tabıkı büyüdüğü ıcın artık kendı çıkarabiliyor ama su içse büyük insan gibi cıkarıyor☺ ben aylarca ac gezdım hersey gaz yapıyor dıye ama bosuna kendime ezıyet etmısım en ıyısı dusta gaz masajı başka türlü rahatlamıyorlar