Nunis Betul34 bir şey olmaz doktor öyle öksürükle açılacak dikişler değil onlar demişti. Acil şifa diliyorum. Çok zor sezeryanlıyken o acıyı yaşamak anlıyorum sizi ama geçiyor hiç merak etmeyin. Bol su İçin ki atın mikrobu veya narkozu
Betul34 Nunis teşekkür ederim. Bir türlü atamıyorum bakalım nasıl geçecek bide üstüne mide bulantısı ateş ishal başladı neden böyle oldum anlamıyorum. Devam ederse doktora gidicem bakalım