Edy_61 olmaz mı hiç herkeze eminim bu laf söylenmiştir sanki 10 cocuk büyütmüş şuna bak
Edy_61 istediği kadar şikayet etsin kayınpeder gelinci olduğu için sıkıntı olmuyor 😅😅