Kızlar dün sütumu sagdim veriyordum ışık açıktı ve dik pozisyondaydik ben onun suratına bakiyordum bir yerede dalmadim
Eşimde yanımdaydı bebeğim birden tıkandı mor oldu kaldiridm hemen ilk yardım yaptım açılmadi eşime dedim nefes almıyor eşim hemen 112 yi aradı o surede elimle tutup yüz üstü sırtına manevra yaptım ama çocukta tiknyok en son elimi sonjna kadar boğazına soktum solunum yolu açılsinbdiyee bı gitti nefesi bı geldi yavaş yavaş ağlamaya başladı ve zar zor da olsa açtım nefesini 22 günlüğüz ve ben çok korkuyorum dünden beri emzirmekten nefret ediyorumnartik tek yaşayan ben miyim bunu😔😔😔