Ebruodabasi Sag göğsüm sola gore daha büyük ve sis sütte var aslında mastit de olmadi ilk baslarda ucu olmadığı icin sürekli sag göğüsten emziriyodum acaba duzelir mi ya ne yapmam lazim 🤷🏻♀️🙄😒
Atlasbebe Ebruodabasi benimde öyle ama neden bilmem. Hem böyük olanında süt çok. Digerinde az ve sürekli acıyo