Bebeğim 8aylıkken yaptırdık yaklaşık 3hafta önce
karnını doyurup uyuttuktan sonra lokal anestesizyle yapıldı ve hiç hissetmedi bile
ama eve geldikten sonra uyuşukluğu geçince başladı ağrıları.ilk 2gece çook zordu bebeğim hareketli olduğu için yani keşke daha küçükken yaptırsaymışım