Prenseesannesii Kızım 16.ayına girecek ama halaa yürümüyor koltuklara tutuna tutuna gidiyor doktora falan getirsemmi bu durumda olan varmı tecrübeli anneler??
Ertugrulgnc_03 Prenseesannesii benim oğlum 11 aylıkken yürüdü bence telaş etmeyin ellerinden tutun sürekli yürütün düşe kalka yürüyecektir korkulacak birşeu yok koltuklara bile tutunması iyi birşeu
Ccansuu Prenseesannesii sürekli yürümeye teşvik edin kızım da 15 aylık üç dört gündür hep üzerine odaklandım tek elinden tutup yürüttüm sonra yavaşça elimi bıraktım eşimle aramıza alıp dikkatini çekecek şeyler yaptık ayaktayken ilk önce kendi başına ayakta çok rahat durmaya başladı bugün de yürüdü 7-8 defa salonu baştan sona kadar gitti ben arkasında durdum eşim de karşıdan telefon gösterdi anca öyle yürüdü 😀
kerem_imm Prenseesannesii yeğenim 17 aylıkken yürüdü. Umarım bir sıkıntı yoktur. 18.aya kadar normal diyor doktorlar.
Mom19 Prenseesannesii Benim ikinci oğlum 18 aylıkken yürümüştü 18 aya kadar normal diyorlar bide koltuk kenarlarından tutup yürüyormuş maşallah biraz daha sabır ☺️
Momofkerem 18 aya kadar yürümemesi normal demişti kuzenimin kızının doktoru sonra b 12 eksikliği çıktı meğerse o etkilemiş dediler bi baktırın isterseniz
Meryemozen Prenseesannesii oğlum 19 aylıkken yürüdü 🤦🏻♀️ o da tutunarak her yere gidiyodu ama yürümeye gelince çok korkuyodu bi gün en sonunda cesaretlendi yürüdü 😀 bi yerlere tutunup gidiyosa bi sorun olabileceğini sanmıyorum sorun olsa hiç basamaz ayakta duramaz yada hareket etmez diye düşünüyorum ama yine de hareketlerini takip edip ona göre karar ver 😊
Neslihanysldl Bebeğiniz zaten yürüyor ama mesafeler değiştikçe cesaretini toplayamıyordur,benim oğlum oturma odamızda cirit atıyor,ama odadan çıkacağı zaman elimi tutmak istiyor elime sarılıyor.Tutunabileceği güvenli alanları keşfedip o rotada devam ediyor yani😊
Arenn Prenseesannesii korkmayın yakındır yürüyünce de yürümeseydi diyor insan bazen😊 benimki de 16 aylık yürüdü öncesinde başladı düştü falan aşırı korku oluştu elini bırakmamaya başladı şimdi koşuyor 17.5 aylık. tutunup yürüyorsa sorun görmüyor dr lar insan bir heves bekliyor işte zamanı gelince gidecektir o da 😊