Valla bende ayakta sallayıp pişman olanlar derneğindenim . Post açtım ama çok cevap gelmedi . Benim sorunum oğlum artık ayakta sallanmak istemiyor . Bugün yanlışlıkla bir uyuma şekli buldum yanına yatınca uyuyormuş oğlum 🤷🏻♀️ Saçlarımla oynadı yüzümle oynadı uyudu gitti. Sonra 3 4 kere daha denedim yine uyudu . Yani sallamayayımda ne olursa olsun dedim ama bu seferde başkasıyla uyumazsa korkusu sardı ve bakıcı bakıyor gündüzleri ben işteyken . Bakalım yarın uyutabilecek mi bakıcı 🤕 sallamak bir batak ya girince çıkılması zor