Arkadaşlar kızım 6 buçuk aylık geceleri çok uyanıyor göğsümü emerek uyuyo geri yatağına koyuyorum sürekli uyanıyo ve göğsümü emerek uyuyo ve ben hero babynin organik yulaf buyday muzlu mamasından aldım ilk defa verdim bu gece çok yemedi sizce vermiş olmam yanlış mı oldu ilk defa mama werdim benden soğur mu çocuğum endişeliyim de 😞