uykucukoala Kızlar bu siteden alışveriş yapan oldu mu n11 de ürünleri var ama kendi sitesinde ucuz birde bu tarz yatak kullananlar memnun mu beşiğinde ayağa kalkıyor korkuyoruz yeni yatağa geçireyim diye düşündüm 🙆♀️
Merve uykucukoala yavrulu yataklar yüksek oluyor baya. Bundan da düşebilir. Direk yerden tercih etmelisiniz ☺️
Seherronya uykucukoala merhaba bebeğiniz ne kadarlık ? Bende resimdeki görsel gibi yavrulu montessori kullanıyorum düşme vs yaşamadık. Kızım 13 aylık kendisi inebiliyor yataktan öğrendi kendi inip çıkmayı
uykucukoala Merve aslında yavru yatağını da kullanmam ki yerden de modelleri göremedim ayak var hep 🤔
uykucukoala Seherronya kızım 11.5 aylık ama henüz yürümüyor odası da ayrı düşerse görmem mğdehale edemem diye çok korkuyorum
uykucukoala Merve aynen bende onlara bakıyorum siz nerden aldınız hem evde o ölçüde yatakta var sadece bu alt kısmı lazım 🙆♀️