Mine_gzl kesinlikle tulum almalısın akşam yatarken giymesi için. Benşmde hep üstünü açar, kışın patikli pijama altı giydirirdim,fazladan içine bi tayt almıştım, birde uyku tulumu almıştım. Uyku tutumları da çok kullanışlı sıcak tutuyor, gece üstünü açsada üşğmediğini biliyorum içim rahat.