Kızım 15 buçuk aylık çok huysuz şu sıralar. Şu dişlerine bakayım dedm zorla açtım bi şekilde ağzını güldürerek falan. Meğersem üst azı dişi resmen bizim azı dişimiz boyutunda şişmiş ve mosmor hatta lacivert gibi bütün heryeri. 😭 ve asla patlamamış hiç ufak bi uç bile yok ki o kadar şiş ve mor ki yazarak betimleyemiyorum bile. Bu normal midir ilk azı dişlerimiz çıkacak hiç yaşamadık böyle birşey. Yaşayan var mı bunu normal midir ne yapmam gerekir kendi doktoruna mı göstersek yoksa dişciyemi gitmek gerek bilemedim