Kızlar kasım ayı içinde rotavirüsü aşısı yaptıracağız. Sorum şu. Bu aşıyı yaptırırken de diğer aşılarıyla arasında 1 ay olması gerekiyor mu? Mesela 2. Ay aşımızı olduk tam 1 ay geçmesi mi lazım. Yada rota aşısından sonra 4. Ay aşımızı olacağız illa tam 1 ay geçmesi şart mı diğer aşılarda 4 hafta zorunlu ama rota aşısı iğne değil damla şeklinde sonuçta. Bilgisi olan yardımcı olabilir mi?