Cennetkusum 7bucuk ay oldu doğum yapalı ama hâlâ regl olmadım. Adet söktürücü kullansam bir zararı olur mu ? Emziriyorum .
KahramanAnne Cennetkusum kız bu adet olamamak beni çok korkutuyor😂 biz henüz 2 buçuk aylığız sürekli acaba hamilemiyim ya hamileysem diye korkuyorum😂 adet olunca hiç değilse rahatlıyorduk bi alarmdı bizim için😂
minnakkbebek Cennetkusum doktora gidicem 8 ay bitiyor 1 defa igne vurdurdum mahfetti alt ust oldum aile hekimi uzman dktr ile görüş dedi bana