Oğlum 15 aylık öğleden sonra bı anda burnu akmaya başladı ve biraz önce de baya bı kustu üşüttu sanırım evde yapabileceğim bişey varmı kızlar hastaneye gitmek istemiyorum (bu arada sarımsaklı yoğurt çorbası yapmıştım iyi gelir diye birde mandalina falan yedirdim ama kustu hepsini😟)