3 ayın içinde bebeğim. Atak haftası mıdır nedir bilmiyorum sürekli emiyor ama bıraka bıraka kavga halinde emiyor.uyutuyorum 10 saniye sonra uyanıyor geri uyutuyorum 5 dk yı bulmuyor uyanıyor yani. Şimdi uyuttum ama kalkacak geri eminim. Gündüz uykuları da kısaldı. Atak haftası diye bir şey yok bence diyordum ama geçici bir şeydir umarım😟