Atlasnesli Sorum başlıktadır, rastlayan oldu mu? 4 ay boyunca hiç kakasında kan görmedim. Fakat 2gun oldu damlaya basladık çok minik kan gördüm. Yaşayaninız oldu mu?
elif-emirinannesi Atlasnesli bilgim yok çok geçmiş olsun canım. Benim başıma gelmedi. Vegaferon veriyorum
SbnmTlg Sağlık ocağının verdiği kan damlasını kullanıyorsanız kullanmayın. İmkanınız varsa Bestiron marka var temiz içerikli ondan kullanabilirsiniz.
Masall_dyg Atlasnesli muhtemelen ondan dolayi olmustur. Benim kizimdada oldu cunku. Hem kabizlik yapti hem huzursuz olmustu bir de dediginiz gibi diskisinda kan gibi leke olunca biraktim. Doktora soyledim bestiron vermisti bana. İsterseniz doktorunuza danisin