yeninesilmom Kızlar 37 gün önce doğum yaptım. Kırkımın çıkmasına 3 gün kaldı. Kanamam bitmişti ve sarı ve şeffaf şekilde akıntılarım devam ediyordu taki 2 gün öncesine kadar. 2 gündür adet olmuşum gibi az az ama sürekli kanamam oluyor kasıklarımda ağrı yok ama belimde oluyor. Lohusalık bitmeden adet olunur mu ayrıca normal doğum yaptım ve sık sık emziriyorum bebemi. İnternette okumuştum sezaryene göre normal doğum yapanlar ve emzirenler aylar sonra adet görür diye. Başına böyle bişey gelen var mı yada bilgisi olan?
elif-emirinannesi yeninesilmom loğusanın devamı derler. Ben de normal doğum yaptım. 37. Günde kanama falan bitmişti ama 15 gün sonra adet oldum. Ondan sonra 2 ay olmadım. Emziriyorsan sorun yoktur hormonlar 1 yıl içinde düzene girmez canım. Kokulu değilse herşey normal ☺️ sonuçta hormonlar dengesizleşiyor .
linguist92 Benim de ilk 1 hafta hafif kanamam oldu sonra hiçbir şey kalmamıştı , 30.günde dediğiniz gibi adet olur gibi kanamam oldu tam da adet günü sayısı kadar sürdü. Sanırım adet oldum, siz de olmuş olabilirsiniz. Sezaryenliyim bu arada