Kubrasel05_09 bu teşhis nasıl konuyor bilmiyorum ama ilk aylar gündüz uykusu yoktu nerdeyse 10 dk anca uyurdu sürekli kucağımdaydi,bence ise yarar çünkü biz yetişkinlerin bile mutlu olması bağırsakların calisirligina bağlıymış,, günlük 1 kupa demleyip için sabah yada akşam saatlerinde aynı saat olmasına dikkat edin bence ben 10da bide akşam yemeğinden önce 4te 6 da icerdim