Merhaba 6 ay 19 günlüğüz ek gidaya tadimlarla başladık. Şimdiye kadar patates,havuç,kabak,semizotu,pırasa,armut ve seftali tadımı yaptık. Başlarda ağzını guzel açıyordu ancak simdi hiçbir şekilde yemek istemiyor adeta kilitliyor ağzını kaşığı kendi eline verdiğimde diş kaşımak için kocaman
açıyor beslemek için ben verdigimde tamamen kapatıyor 😔 bunu ne sekilde yenebilirim bu arada agzina gelen seyleri yutuyor geri çıkardığı cok olmuyor. BLW yöntemi önerir misiniz ? kendimce birseyler denemeye başladım Blw ile ilgili ama kafam çok karışık ne sekilde ilerleyeceğimi bilmiyorum