Güzel anneler iyi akşamlar Ek gıdaya yeni başladık o yüzden tecrübeli olanlardan bilgi rica ediyorum. Aklıma takıldı şimdi 3 gün kuralıyla sebzelere başladık ama herşeyi 3 gün nasıl denicem ki bütün meyveleri bütün sebzeleri bütün baharatları 3 er gün denersem ek gıdaya 2 yaşında tam geçmiş oluruz😂 siz nasıl ilerlediniz mesela muhallebi falan yapmalimiyim. Mesela tarhana çorbasının içinde domates var vermelimiyim. ?