4 doktor gezdim, reflü ve süt alerjisinden şüphelendiler ilaç kullandım yaramadı alerji maması kullandım değişen bişey olmadı, 3 fatklı biberon denedim olmadı, beneğim yemiyor 1-2 dk emdikten sonra boğazında kalır gibi kafasını yanlara çevirip ağlamaya başlıyor, zorla hoplata zıplata ağlata ağlata yediriyorum şuan 2 bucuk aylık 1 bıcuk aylıktan beri böyle neden olabilir lütfen yardım edin 🙏🏻🙏🏻