Bebeğim 6 aylık, normalde emerek uyuyor. Ama birkaç gündür biraz emip ağlamaya başlıyor, baya ağlıyor. Baktım sütüm gayet bol geliyor, öyle tazyikli değil yani tıkanmıyor ama gayet iyi geliyor. Peki neden böyle ağlıyor? Özellikle bir memede yapıyor bunu. Ek gıdayla falan bir ilgisi olabilir mi? Burnu da tıkalı değil bu arada.