NurR Doktora gitmek istemiyorum korkuyorum 🙈 ama düştü mü düşmedi mi bilmiyorum da 40 güne dikiş kalmaz diyorlar sizin nasıl oldu
Prensesannesiii NurR valla bebm 38 günde bile dikiş geldi o bünye meselesi bende diğer dikişleride 18 günde düşmeye başladı bence hit hiç birşey yok korkukcsk muayenede :-)
Pinkoloji NurR canım smear alacak 40 inda gitmen gerek. Normal doğum dikişlerini bilemicem nr zaman iyileşir ama doktora git test için.
Yeliz NurR doktor rahim ve yumurtalıklar işlevini yerine getirmeye başlamış mı kontrol edecek. Smear 6.ayda alınıyor. Ayrıca dikişlrin düzgün düşmüş mü kontrol edecek. Aksatmadan gitmen lazım.