hanmlar 6 aylık bir oğlum var 3 gün once asısı vardı saglık ocagına götürdüm yaptılar birde testis muayenesi oldu doktor eliyle kontrol edince eline bir sey gelmedi pisisinin altında ki torba boştu icinde 2 tane beze gvi bir sey olması gerekiyor bir cocuk cerrahiye götürmemi söyledi cok korktum arastırdım 3 ile 6 ay arasında da inebilirmis testisler torbaya erkek anneleri bana yardımcı olur musunuz sizin bebeklerin ki nasıl