Filizz66 önceleri sakince gülerek bağırma dedim hatta birlikte çığlık attık oyun yaptık falan sonra iş çığrından çıktı bağırdım bende bu sefer ağlama numarası yapmaya başlıyor, görmezden geldim o da olmuyor. Özellikle çığlıkla istediği şeyi yapmamaya özen gösteriyorum ve anlamasa da söylüyorum bağırdığın sürece vermiycem yapmicam diye. Bazen anlıyor gibi sessizce gösteriyor istediğini öyle deyince. Biliyorum bu bir süreç ve her gün bu şekilde değil aslında ama bugün mesela sabahtan beri böyleydi aşırı sınandım sabır olarak🤦🏼♀️🤦🏼♀️