Benimde ilk doğumum oldu. 20 kilo alıp doğuma girdim. Yani 77 kilo ile. En son bir ay önce tartıldığı da 63 kilo olmuştum. göbeğim ve basenlerim hafif var ama eski pantolonlarım hala olmuyor. 7 -10 gün sonra bebeğim 4 aylık olacak. En iyisi ara verdiğim sporuma devam edeyim. Aşıya gittiğimde tartıda gördüğümle mutlu olayım 😅😅